maandag 13 oktober 2008

Succesvolle inzet van Google AdWords

Google AdWords wordt steeds vaker door bedrijven en organisaties ingezet als middel om meer bezoekers/conversies via hun eigen website te kunnen realiseren. Puntkomma zet inmiddels ook voor verschillende opdrachtgevers deze vorm van 'Search Engine Advertising' (SEA) in. De resultaten zijn veelbelovend. Onlangs realiseerden wij bij arbeidsmarktcommunicatie een AdWordscampagne waarmee we het bezoek aan de website/landingsite (sollicitanten!) een flinke impuls konden geven: maar liefst 20% van het sitebezoek was het gevolg van de inzet van de AdWordscampagne! Puntkomma adviseert over de meest effectieve inzet van online communicatie, waaronder ook zoekmachineoptimalisatie (SEO), banneringcampagnes, e-mail marketing en viral marketing. Vaak wordt er niet zorgvuldig geanalyseerd of Google AdWords nu echt iets oplevert en hoe de campagnes geoptimaliseerd kunnen worden. Puntkomma heeft de kennis en ervaring in huis om hierover een passend advies te geven, online campagnes te begeleiden en het effect ervan te optimaliseren. Weten wat de mogelijkheden zijn? Bel (024-3239317) of mail met Anton Gouman, algemeen directeur/communicatiestrateeg: antongouman@puntkomma.nl

Anton Gouman