Maak kennis met Nalden, een oplettende jongeman met een veelheid aan interesses binnen nieuwe media: van muziek tot fashion en design.
Wie is Nalden? Nalden is vooral bekend van zijn blog Nalden.net. Wie? Die gast van DWDD, die voor het eerst ook Matthijs van Nieuwkerk nieuwe woorden kan leren. Begrippen als 'Master' en Twitter vliegen over de tafel. Met als gevolg dat Nalden nu bij een nog groter publiek bekend staat. Zelfs ons bij Puntkomma heeft hij daarmee zeer geïnspireerd.
Stap in de wereld van Nalden.net
Nalden.net is een internationaal bekend en invloedrijk weblog, waarmee Nalden een niche van trendsetters en invloedrijke mensen aanspreekt. Ondersteund door audio en video, brengt Nalden nieuws over muziek, design, trends en technologie. Nalden.net is daarom ook geroemd als Rich Media Application dat door zijn authentieke teksten en unieke content en distributie, verschillende design- en website awards heeft gewonnen.
screenshot Nalden.net
Een ondernemende en oplettende jongeman
Nalden is vooral actief op het gebied van online concept & strategy en hij adviseert over over trends, web en communicatie met jongeren. Hij verleende zijn diensten aan ondernemingen als Nike, Pernod-Ricard, Telefonica, Vodafone, PayPal en Nokia. Eerder werkte Nalden voor verschillende bedrijven in de muziek- en reclamewereld.
Hij begon bij het record label Top Notch en het HipHop magazine State Magazine. Na twee jaar ging hij als junior creative bij Internet & Advertising van Proximity werken en adviseerde over jongerencommunicatie binnen het BBDO Netwerk. Zes maanden later verliet hij BBDO voor Streative Branding, waar hij de expert in trend research en creative consulting werd. Met zijn kennis over het web adviseerde hij daar klanten als Telefonica, Bacardi en Jo Malone en werd Streative’s in-house community connector.
Ja, die Nalden is goed bezig. En niet alleen op het internet!
Meer weten? Kijk op Nalden.net
Arno van 't Land
(bron: The Next Speaker/Nalden.net)
donderdag 7 januari 2010
Over Puntkomma
- Communicatiebureau Puntkomma
- Puntkomma bedenkt creatieve strategieën, online en offline concepten en crossmediale communicatieoplossingen op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie, marketingcommunicatie en corporate communicatie.