woensdag 10 juni 2009

Nieuwe campagnes!

campagne Overmaze Maastricht

Voor Overmaze een nieuwe start. Voor mij een nieuwe uitdaging.
Deze en drie andere headings vormen de basis voor een arbeidsmarktcampagne voor Overmaze in Maastricht, waarmee we 100 nieuwe, ambitieuze sociotherapeuten werven voor Overmaze, een nieuw en toonaangevend Forensisch en Penitentiair Psychiatrisch Centrum in de prachtige leef- en werkomgeving van Maastricht. De uitgangspunten voor dit concept zijn: een nieuwe start, herinrichting, aanwezige expertise, spannende doelgroep, state-of-the-art inzichten, pioniers, uitdaging, spannende baan, ruimte voor ontwikkeling en de ambitie de beste te zijn. Vanuit deze uitgangspunten hebben we een concept ontwikkeld waarin een viertal sociotherapeuten ieder op eigen wijze aangeven wat Overmaze voor hen betekent. Dit doen zij voor de buitenmuur van Overmaze, een herkenbaar beeldelement voor de gesloten inrichting Overmaze. Klik hier voor de caseomschrijving en enkele campagnevoorbeelden.

Benieuwd naar de making-off van deze campagne? Klik dan hier en neem een kijkje achter de schermen.

advertentiecampagne Boerderij

De boer, zijn blad, Boerderij.
Voor Reed Business heeft Puntkomma een advertentiecampagne ontwikkeld om het abonneebestand van het magazine Boerderij te bevestigen en te behouden. In dit concept zijn de veehouder en akkerbouwer gefotografeerd voor de boerderij, op het land en in de stal. Kortom, de doelgroep en de boerderij! Benieuwd naar het resultaat? Klik dan hier voor de verdere caseomschrijving, inclusief campagnebeelden.

corporate identity Ciro

Ciro, expertiscentrum voor chronisch orgaanfalen
Ook voor Ciro, onderdeel van Proteion, is Puntkomma momenteel druk aan het werk. Ciro is een centrum dat kennis bundelt op het gebied van diagnose en integrale behandeling van patiënten met complex chronisch orgaanfalen, zoals COPD, hartfalen, oncologie en andere chronische aandoeningen. Hiervoor heeft Puntkomma de restyling van de corporate identity op zich genomen. Van een nieuw logo, een nieuwe ondertitel en een nieuwe corporate identity naar een doorvertaling naar diverse huisstijldragers, waaronder een nieuwe website: www.ciro-horn.nl. Met als doel een betere aansluiting te vinden bij de nieuwe richting/positionering van Ciro.

Meer weten? Kijk dan op onze website: www.puntkomma.nl